Haveri

HEJ!
Ledsen för att det inte blev någon uppdatering i helgen, mitt jävla mobila bredband havirerade lördags kväll!
Hur som helst gick helgen som planerad, inget mat bara vätska. Kaffe, thé och funlight. I söndags var jag dock tvungen att dricka ett glas med juice då jag var SÅ yr!
Pappa kom hem på söndagskvällen och då hade jag sett till att redan sova.
På måndagsmorgon åt vi frukost tillsammans och jag trodde jag skulle spy.. Det är precis som att käkarna glömmer bort hur det är att tugga mat.. -Två ägg och en knäckemacka blev det.

Nu i veckan måste jag äta middag varje dag när pappa slutat jobbet, dock kan jag styra middagen rätt mycket då jag oftast står för tilllagningen.


Kommentarer
Postat av: Sammy

Har skickat ett mail till dig!!

2011-07-27 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0